CE-AM CONSTATAT NOI, ca trăitori în România, e că de jur împrejurul nostru se întâmplă zeci, sute de lucruri formidabile – și că arareori aflăm despre ele de la știri.
Vorbim despre lucrurile pe care le fac, de obicei, ONG-urile – cu fondurile lor limitate, cu echipele lor micuțe, de jack-of-all-trades, a căror energie e investită aproape integral în schimbarea în sine a status-quo-ului.
DE CE NU AFLĂM despre schimbările de substanță, uneori revoluționare, inițiate de ONG-uri? Pentru că arareori acestea au resurse, know-how ori strategii adecvate de a vorbi lumii despre proiectele lor. Iar asta le scade sever, în final, șansele de a aduna noi resurse – financiare sau altfel – și de a continua schimbările declanșate.
SOLUȚIA NOASTRĂ ARE UN NUME: “Policlinica de Marketing pentru ONG-uri”.
I-am spus “poli-clinică” pentru că am înțeles, lucrând în ultimii ani cu o mulțime de ONG-uri, că nevoile de comunicare & marketing diferă de la o organizație la alta.
DE ACEEA AM CONSTRUIT, la Fundația Friends for Friends, o rețea de 20+ practicieni în comunicare – de la social media la PR, de la strategie de marketing la storytelling, de la grafică la video ori advertising – care pot ajuta organizațiile să-și facă cunoscute proiectele în două feluri: fie prin training-uri/sesiuni de mentorat, în care transferăm cunoștințe și bune practici echipelor din ONG-uri, fie prin servicii propriu-zise, croite după nevoile lor particulare.
CREDEM CĂ ORICINE POATE DEVENI, cu puțin ajutor, un bun comunicator.
Avem soluții pentru aproape toate nevoile – iar dacă nu avem, suntem gata să le creăm împreună.