Cine suntem

Echipa

Echipa care a pus umărul la desfășurarea programului este compusă dintr-o parte fixă, de management & facilitare,

și una mobilă formată din mentori & experți, pe care îi gestionăm în funcție de nevoile si specificul fiecărei grupe de ONG-uri participante.

 
vladtausance01


Vlad e un fel de Lego-Man future level – în sensul că poți să îi dai 3 piese din filme complet diferite și îți construiește un serial de box office. Este our special brain când vine vorba de design de proiecte – ultima lovitură dată împreună: proiectul pentru liceeni, In a Relationship.

Vlad Tăușance

DESIGNER PROGRAM, TRAINER
beatriceweber


Beatrice este și nucleul, și membrana celulară care țin energia FFFF la foc constant din 2011. Când o vei cunoaște un pic mai bine, vei avea ocazia să vezi cum 15 ani de marketing și management în industria media se pot transforma cât ai bate din palme în tone de entuziasm și o aplicație practică excepțională.

Beatrice Weber

DIRECTOR DE PROGRAM
daninaarsene


Pune de zor star dust în Policlinica de Marketing și Comunicare pentru ONG-uri, ca un manager de proiect neeclipsabil. În restul timpului, e genul de freelancer care vine la noi la birou cu ponturile de balet în geantă. Iar în restul restului de timp, face piruete magice cu comunicare & PR pentru alte proiecte în care crede.

Danina Arsene

PROJECT MANAGER
karin2


Pune de zor star dust în Policlinica de Marketing și Comunicare pentru ONG-uri, ca un manager de proiect neeclipsabil. În restul timpului, e genul de freelancer care vine la noi la birou cu ponturile de balet în geantă. Iar în restul restului de timp, face piruete magice cu comunicare & PR pentru alte proiecte în care crede.

Karin Budrugeac

PROJECT ASSISTANT
irene2


Este eroina noastră, ne-a salvat în 2016 din insuficiență respiratorie cauzată de caruselul birocratic. Mai precis, toată migăleala treburilor legale, de care nu ai nicio șansă să scapi și întotdeauna inamicul în desfășurarea unui proiect conform planului, ea o face cu grația unui chirurg care ar opera flori.

Ingrid Weber

ADMIN & OPERAȚIONAL
alexandracantor2


Steluța geamănă a Daninei, a dat și ea jobul important din companie pe proiectele care-i dau sens și zvâc și la răsărit, și la apus de soare. Colaborăm ca-n familie, în proiectul Policlinica de Marketing și Comunicare pentru ONG-uri. S-a format ca trainer și e sufleur profesionist în strategii de comunicare.

Alexandra Cantor

TRAINER & MENTOR

Mentorii

Echipa de mentori și experți care a îngrijit de procesele de comunicare ale ONGurilor în cei doi ani de până acum:

Alina Damaschin


Alina crede în puterea creativității de a face oamenii să gândească diferit și în capacitatea acesteia de a transforma relațiile dintre oameni și branduri.

Alina Damaschin

CREATIVE LEADER & HEAD OF CONSUMER PR
elizarogalsky


Creator și lider al multipremiatei agenții Rogalski Damaschin Public Relations, Eliza are o înțelegere specială asupra mediului corporate bazată nu doar pe o experiență de mai bine de 20 de ani dar și pe un super 6th sense.

Eliza Rogalski

PUBLIC RELATIONS & CORPORATE COMMUNICATION
Mona-Dirtu


SUPER-Mona, dacă e să fim onești, jurnalist cu aproape 20 de ani experiență în presa generalistă, scrie pe monadirtu.ro. În fiecare luni semnează Monday Memo, brief-ul săptămânal fără de care cafeaua oricărui antreneror prin viață nu ar mai avea sens. Mona este și trup și suflet pentru proiectele Superscrieri.

Mona Dîrțu

JURALIST, MENTOR, TRAINER, POVESTITOR CU TÂLC ȘI FARMEC
sorinaxinte1


AXU, cum e cunoscut de chiar toată lumea, are o tolbă de întrebări strategice care te fac în mai puțin de o jumătate de oră să-ti (re)gândești strategia de marketing. Pentru că vreme de 23 de ani a coordonat echipele de marketing ale PRO TV sau grupul Cațavencu. Să nu uităm de brandurile Cotidianul și Radio Guerrilla.

Sorin Axinte

MARKETING
ioanaenache1


Ioana, spirit liber activist, orchestrează echipa de online a Kubis Interactive. În timpul liber se cațără pe munți.

Ioana Enache

STRATEGIE & COPYWRITING DE ONLINE
lauraionescu


Luluts crede mai mult decât orice în proiectele de impact social pe care vrea să le învețe cum să vorbească limba oamenilor. În același timp este head of copy la Tribal Worldwide Romania, agenție de digital, și co-owner Dume de Mestecat, care umple diminețile cu ironie și jocuri de cuvinte. Laura crede în simplitate, în digital ca asul din mâneca ONG-urilor și este aici ca să vă ajute să vă faceți auziți.

Laura Ionescu

STRATEGIE & COPYWRITING DE ONLINE
anamariacaia1


ANA-MARIA CAIA, este redactor-șef al revistei Șapte Seri. Scrie pe Caia.ro, mai ales despre călătorii.producător de televiziune. A fondat, împreună cu Iulian Comanescu, Brandedcont.net.

Ana Maria Caia

CĂLĂTOR CU SCRIITURĂ ȘI TALENT LA TV, PR ȘI CAMPANII DE COMUNICARE
ralucasosa2


Foarte posibil ca fară Raluca mulți dintre noi să nu ne fi distrat niciodată. Raluca a creat alături de Andrei Șoșa fantastica experiența Expirat din Vama Veche. Apoi a adus-o la București. Ne hrănește zilnic la Energiea și tocmai ce a lansat Pâine și Vin, un gastropub care dă stereptipurile tradiționale peste cap.

Raluca Șoșa

HORECA OWNER
cristineagoe1


Este fondator și organizator al Street Delivery și Train Delivery, unele dintre cele mai apreciate festivaluri de arte, urbanism și experimente civile din România. Scrie despre artă, activism și etică aplicată în reviste culturale românești și străine. Timp de trei ani a fost redactor-șef al săptămânalului urban Șapte Seri. A tradus în limba română lucrări de Art Spiegelman ("Maus"), John Kennedy Toole ("The Neon Bible"), John Pinder ("The European Union"), Patrick Marber ("Closer") și Charles Bukowski ("South of No North") pentru editurile Polirom, ALL și ART. Este performer și PR al "The Institute of Change", o piesă de dans contemporan produsă de Centrul Național al Dansului din București. A fost coordonatorul strategiei de comunicare pentru "Darwin’s Room" de Adrian Ghenie, proiect care a reprezentat România la Bienala de Artă de la Veneția din 2015.

Cristi Neagoe

MANAGER CULTURAL ȘI SPECIALIST ÎN RELAȚII PUBLICE
ioandanniculescu


Ioan Dan Niculescu a coordonat campania online a lui Klaus Iohannis la cursa pentru prezidențialele din 2014 și a dus Baia Mare în finala Capitală Culturală Europeană 2021. Este fondatorul Argo, agenție de branding și design premiată la nivel național. Gurmand și călător, a creat „Doamne Ferește”, primul brand de sos iute premium din România. A salvat viețile a sute de cîini comunitari, inițiind campania „Ai cumva o păturică?”, cel mai sufletist eveniment caritabil din România pentru animalele abandonate.

Ioan Dan Niculescu

INGER CĂLĂTOR
andreeaboaca1


În prezent este consultant independent în management, marketing și business development. A fost GM iLeo, apoi Leo Burnett. Înainte de asta a condus echipa de regional account management a Leo Burnett pentru toate brandurile P&G din portofoliu vreme de mai bine de 10 ani.

Andreea Boacă

CONSULTANT INDEPENDENT ÎN MANAGEMENT
ioanagheorghita1


Strateg de comunicare cu 12 ani de muncă pe branduri internaționale și locale. Lucrează cu agenții, companii, antreprenori, ONG-uri, artiști si cu alti freelanceri. Cu experiență extinsă de comunicare în numeroase industrii, precum și în proiecte cu miza socială și caracter multidisciplinar (a lucrat de minune cu instructori de câini, psihiatri și artiști vizuali).

Ioana Gheorghiță

FREELANCE BRAND STRATEGIST
olteazambori


Managing partner PRbeta Agency Timișoara. Ne-a adus JazzTm, FITS, Plai Festival și Toamna Orădeană. A mai lucrat pe TM2021, Art Encounters și cam tot ce miscă frumos în Timișoara.

Oltea Zambori

MANAGING PARTNER PRBETA AGENCY TIMIȘOARA
stefanteisanu1


Executive Director Centrul Cultural Clujean și fondatorul asociației FAPTE. Ne-a adus in viață festivalul Jazz in the Park din Cluj, Romania Photo Festival și Muzeul Nordului. A coordonat campania Clujului pentru Capitală Culturală Europeană 2021.

Stefan Teișanu

EXECUTIVE DIRECTOR CENTRUL CULTURAL CLUJEAN
hannybratu1


A acumulat experiență profesională atât în agenții de publicitate cât și în corporații, activând pe rând ca director de client services, manager de agenție de btl, director de strategic planning și new business, director de comunicare de marketing și director de marketing. A lucrat pentru branduri de la retail la telecom sau televiziune. In prezent, folosește experiența dobândită pentru a ajuta companiile comerciale să dezvolte strategii de sustenabilitate și marketing social.

Hanny Bratu

CONSULTANȚĂ ÎN MANAGEMENTUL MARKETINGULUI ȘI COMUNICARE
alecpop1


Alecu este The Art Director, cel care a fost ochi de vultur pe cum arată toate proiectele Policlinicii, încă de la început. Este Art pentru Men’s Health, via Sanoma Hearst și Burda Romania. Conduce cu veselie proiecte independente de art direction.

Alec Pop

VISUAL MASTERMIND