21 oct. ROGALSKI-DAMASCHIN: Scriitura comunicatului de presă
Posted at 18:31h
in Resurse din policlinică
Înainte de toate, rezistă tentaţiei:
În felul asta, ii distrugi valabilitatea ca ştire, ca poveste demnă de interes jurnalistic şi credibilă pentru cititor.
1. Paragrafe scurte, propoziţii scurte, cuvinte scurte
2. Restrânge totul la o pagină, maxim o pagina si jumatate
3. Evită superlativele
4. Renunţă la generalizări vagi şi explică totul
5. Evită clişee precum…
6. Evită cuvintele inutile sau jargoanele
7. Oferă cât mai multe elemente cuantificabile, cifre, statistici, procente etc.
8. Toate citatele pe care le dai să fie originale si sa fie insotie de numele si functia exacta a celui care declara.
9. Concepe versiuni diferite de comunicat de presa, în funcţie de tipul publicaţiei. Dacă avem o informaţie care priveşte mai multe tipuri de publicaţii (ex. business, presă centrală, presă de media & advertising) => Unghiuri de abordare distincte.
Informaţii Cookie
Pentru a vă ajuta să navigați cât mai bine, acest website folosește fișiere de tip cookie absolut necesare, iar cu acordul dvs. dorim să folosim și alte fisiere de tip cookie de analiză și produse oferite de Google Inc. Mai multe informații aici despre cum puteți seta fișierele și produsele active și despre cum le utilizăm.
Poţi seta ce cookie doreşti să fie activ de la Setări de confidențialitate.
Citește mai mult